27. januar – Ny styrkeøvelse…

Ettbeins strake markløft

Stå på ett bein, men unngå og lås kneet. Som i filmen, holder du belastningen i motsatt hånd av foten du står på. Senk overkropp kontrollert forover og beinet skal bakover. Prøv å ikke sett ned foten mellom hver repetisjon. I denne øvelsen vil du styrke baksiden av låret, sete/rumpa, ryggen, kjernemuskulatur og du vil faktisk også styrke ditt grep når du holder i den ytre belastningen.

Tips

Har du ikke gjort dette før, kan du gjøre øvelsen uten belastning. Når du begynner å mestre denne godt, kan du etterhvert ha belastning i begge hender.

Lykke til 🙂

Kenneth R 🙂

Alle klærne får du kjøpt hos

https://webshop.trimtex.no/

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s