21-15-9

Skal du ha en beinøkt, prøv denne? Ca 30 min inkl oppvarming og nedtrapping.

21 – 15 – 9 repetisjoner:

received_10153600719041257

Husk knær over tær. Fremre kne skal ikke lenger frem enn tærne. Bakre kne skal nesten touche bakken.

received_10153600719066257

Ta tak i strikken, trekk mot nese. Hold et breit grep.

received_10153600719121257

Start burpees i en push ups posisjon, ta en push ups, trekk bein under deg. Bruk farten til å hoppe opp og avslutt med klatt over hode.

Gående utfall, facepull og burpees.

Først gjør du 21 gående utfall  (på hvert ben), 21 facepull  (m/strikk) og 21 burpees. Gjenta i samme rekkefølge med 15 og 9 repetisjoner. Du har nå utført totalt 45 repetisjoner av hver øvelse.

received_10153600719736257

 

Om du vil skalere i repetisjoner, kan du gå ned til 15-9-6. Det er ikke pause mellom 21-15-9. Det er full gass fra start til slutt.

Facepull er med for å ha med en rygg øvelse, for push ups (bryst øvelse) blir utført ved burpees. Ha med tre bein øvelser i dette tempoet, vil bli for hardt også, for veldig mange. Så da får bena hvile under facepull.

received_10153600719676257

Dette var en suksess. Prøv du også 👍

Kenneth R 👍

 

 

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s