Løping og superset


Jeg skulle ut å løpe meg en tur, bare noen kilometer også tenkte jeg at det må jo gå an å legge inn noen momenter som gjør at løpeturen blir tatt til nye høyder.

received_496025603886091-01

Jeg valgte å legge inn superset etter ca 1,5km. Da hadde jeg løpt så langt at musklene hadde blitt varme og kunne ta superset med utfall og en øvelse på magen. Den på magen ligner litt på «Båten», bare stående. Var rimelig vått i gresset og ville ikke bli våt når jeg ikke måtte 😂 3 set, 15 repetisjoner. 15 på hvert ben (utfall), 15 til hver side (mage) og pause 30 sek.

Screenshot_2015-08-17-11-59-19-1-01Utfall

Screenshot_2015-08-17-11-58-34-1-01

Mage, side til side

Så var det bare å løpe videre et par kilometer før jeg gjorde det samme på nytt, bare med push ups og en hånds roing. Eskalerte roingen med å legge en stokk oppå den jeg løftet, da ble øvelsen tyngre. Alt i et høyt tempo, men dette kan man selvfølgelig styre selv etter egen form, og riktig teknikk er viktig.

Screenshot_2015-08-17-11-54-52-1-01Stående en arms roing

Screenshot_2015-08-17-22-29-27-1-01Push ups

Når jeg da kom hjem etter å løpt 6km, hadde jeg i tillegg trent litt styrke på bein, mage, bryst og rygg. Alt i løpet av 45min!

Effektivt og gøy 👍

Og husk, alt er bedre enn ingenting 👍

Kenneth R 👍

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s